  • 11. Data: 2002-03-03 09:16:12
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku
    Od: "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl>

    Jak zwykle z dobrą nowiną idzie zła ( wpis za sprzeciw ) ale istotne jest
    info o mozliwości zawieszenia rygoru wykonywalności sprubuję o to wnieść.
    Dzięki
    Krzysztof
    PS jeszcze nie żałuję że tu zajrzałem -;)), tu przynajmniej mówi się o
    konkretach

  • 12. Data: 2002-03-03 10:07:08
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    > Max zlituj sie przed chwilą byłem jeszcze przekonany że robie to normalnym
    > pismem a ty zaczynasz znowu z jakimiś wnioskami. To w końcu jak to nie
> [...]

    NIe podałeś, czy jest to postępowanie uproszczone czy nie. Podaj tylko, o co
    była sprawa i jaką zasądzono kwotę.

    Bo jak pozew został wniesiony na formularzu, sprzeciw też musi być wniesiony
    na formularzu - jeżeli tego nie zrobisz, sprzeciw sąd odrzuci.

    MAX