  • 11. Data: 2009-09-28 21:35:38
    Temat: Re: Sprawa z płytkami Chipa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:h9pi44$6c6$1@inews.gazeta.pl...

    > ciekawe jakiego rzędu są to kwoty...

    A jaki to program? - bo nie chce mi sie szukać. Licencje na mniejsze
    programiki sharverowe zaczynają się od kilkunastu złotych. Pakiety
    graficzne, mogą sięgać kilkunastu tysięcy. Sądzę jednak, że właścicielowi
    praw na wojnie nie będzie zależało i strony się porozumią.

  • 12. Data: 2009-09-28 21:56:48
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > graficzne, mogą sięgać kilkunastu tysięcy. Sądzę jednak, że właścicielowi
    > praw na wojnie nie będzie zależało i strony się porozumią.

    Tu chodzi chyba o albumy muzyczne (Sting i chyba Nosowska), które trafiły
    na te płytę w formacie mp3.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 13. Data: 2009-09-28 22:34:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:h9rbf1$953$1@news.onet.pl...

    > Tu chodzi chyba o albumy muzyczne (Sting i chyba Nosowska), które
    > trafiły na te płytę w formacie mp3.

    No to sądzę, że w hurcie się dogadają po 30-40 zł od sztuki - razem 60-80
    zł od każdej płyty. Ale to moja prywatna ocena.