  • Data: 2006-10-22 13:48:22
    Temat: Sprawa dotyczy Umowy Ustnej jak walczyć. Proszę o POMOC!!!!
    Od: "Evunia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowizów. Mam do was małe pytanko i BARDZO Proszę aby ktoś raczył mi
    pomóc to dla mnie ważne!
    Istnieje problem tego typu:
    Jest Wykonawca i Inwestor. Wykonawca podiął się wykonania ocieplenia temu
    Inwestorowi jednak nie została spisana umowa. Umowa została zawarta ustnie.
    Przyczyną tego było zaufanie do Inwestroagyż zostały juz u niego wykonane
    inne prace przez tego samego wykonawcy i Inwestor wywiązywał się z nich bez
    rzadnych komplikacji. Jednak tym rnie chce zapłacić sumy którą przedstawił
    mu Wykonawca a chce zapłacic tylko jakąś część.
    I moje pytanie do was: Czy jest jakaś prana możliwość odzyskania całej sumy.
    Firma działa legalnie i Wykonawca posiada wszystkie faktury i dokumenty,że
    pracował nad tą inwestycją a także świadków. Problem polega na tym ze nie
    została tylko spisana umowa pisemna a została zawarta ustnie. Prosze mi
    poradzic co można zrobić w takiej sytuacji.
    Będę Państwu Wdzięczna.
    Dziękuję i Pozdrawiam
    Eva.