    From: Kuba_G <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Date: Wed, 17 Feb 2010 07:01:34 -0800 (PST)

    Witam,
    Czy ktoś orientuje się może, co należałoby zrobić w następującej
    sytuacji:
    Do grudnia byłem pracownikiem firmy, będącej partnerem Orange. Jako
    jedyny posiadałem autoryzację i kody sprzedażowe do sporządzania umów
    w imieniu PTK Centertel. Jednak dowiedziałem się ostatnio od kolegi,
    że umowy po dziś dzień sporządzane są na moim loginie, kodach itp. Na
    KAŻDYM egzemplarzu umowy widnieje moje imię i nazwisko, jako
    reprezentanta Orange, pomimo tego, że w dniu odejścia zgłosiłem prośbę
    o deaktywację przez firmę moich loginów. Już kilkanaście umów zostało
    sporządzonych w ten sposób. Sytuacja firmowania długoterminowych umów
    własnym nazwiskiem ( a jak wiadomo umowy telekomunikacyjne są podatne
    na wyłudzenia, które nie wiem jakie konsekwencje w stosunku do mnie
    mogą mieć) jest dla mnie wyjątkowo skandaliczna jednak jak
    wspomniałem, były pracodawca nic sobie z tego nie robi. Od razu, kiedy
    dowiedziałem się, że trwa taki "proceder", zgłosiłem tę sprawę do PTK
    Centertel, póki co czekam na odpowiedź. Nie wiem tylko jaki czas
    Orange będzię tę sprawę rozpatrywać, a ja chciałbym jak najszybciej
    ten problem rozwiązać. Czy jest jakaś możliwość podjęcia przez mnie
    prawnych kroków wobec byłej firmy, lub innego "kija", który
    zmotywowałby ich do zlikwidowania problemu?