  • 1. Data: 2003-01-02 21:52:54
    Temat: Spółdzielnie_pożyczka_mieszkaniowa_w_1970_roku
    Od: "Roman_J" <r...@i...pl>

    Witam,
    Bardzo proszę o pomoc (z góry przepraszam jeśli to nie ta grupa:)
    W 1970 r. uzyskałem z zakładu pracy pożyczkę mieszkaniową w kwocie 15200 zł,
    która została przelana na konto spółdzielni mieszkaniowej.
    W 2000 r. SM chciała mi wypłacić około 2 zł (dwa złote) za ww wpłatę. Nie
    zgodziłem się na to.
    Podobno są osoby, które sądownie wyprocesowały większe kwoty.
    Czy ktoś może mi udzielić porady w ww kwestii.
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    Roman Józik