  • 11. Data: 2009-04-08 09:24:30
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Me again" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:grfs8e$53h$1@inews.gazeta.pl...
    Ewentualnie spoldzielnia tez niech zakupi duzy magnes na glowny wodomierz -
    i niech si ewodociagi martwia :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-04-08 09:25:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    Me again pisze:

    > Wolę iść raz na 5 lat i kogoś zjeb* niż łazić na kretyńskie spotkania w
    > czynie społecznym.

    A oni wytrzymują jak ich jeb.. raz na pięć lat i jeb... Ciebie przez
    pozostały okres czasu.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-04-08 09:42:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od tych co kradną? Skoro Ci co nie kradną maja płacić, to spółdzielnia ma
    > gdzieś kto i jak kradnie bo i tak uczciwi zapłacą.

    A nie sądzisz, że gdyby spółdzielnia wiedziała że ktoś kradnie to by temu
    zapobiegła?
    Skoro wiesz kto, to zgłoś i nie będzie tematu

  • 14. Data: 2009-04-08 09:43:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Me again" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wyglada na to, ze macie wodomierze z epoki neodymu :)
    > Trzeba wymienic wszystkim na nowe.

    Wiesz jaki będzie wrzask, jak jeszcze dodatkowo będą musieli za wymianę
    zapłacić? ;-)

  • 15. Data: 2009-04-08 12:37:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Liczniki w mieszkaniach są do tego, żeby jakoś bardziej obciażyć tych
    > co zużywają więcej, a mniej tych co zużywają mniej.
    > Jest to bardziej sprawiedliwe niż było do tej pory, czyli każdemu po równo.

    W sytuacji gdy polowa lokatorow kradnie blokujac liczniki, a brakujaca
    kwote doplacaja tylko uczciwi (zlodzieje nie, bo doplata jest
    proporcjonalna do zuzycia, wiec blokujac licznik nie zaplace nic), to
    juz lepiej bylo rozliczac po rowno.

    MJ

  • 16. Data: 2009-04-08 12:47:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W sytuacji gdy polowa lokatorow kradnie blokujac liczniki, a brakujaca
    > kwote doplacaja tylko uczciwi (zlodzieje nie, bo doplata jest
    > proporcjonalna do zuzycia

    A skąd wiesz że tak jest?
    Jeśliby tak było, to głupota.

  • 17. Data: 2009-04-08 12:55:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > kwote doplacaja tylko uczciwi (zlodzieje nie, bo doplata jest
    > proporcjonalna do zuzycia, wiec blokujac licznik nie zaplace nic), to

    Ta brakująca kwota jest proporcjonalna do wskazań licznika w mieszkaniu?
    Jesteś pewien?
    Czy może raczej wszyscy dostali dopłatę po równo.

  • 18. Data: 2009-04-08 13:58:28
    Od: "Me again" <d...@f...pl>

    > Użytkownik "Me again" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ewentualnie spoldzielnia tez niech zakupi duzy magnes na glowny
    > wodomierz - i niech si ewodociagi martwia :)

    Zaproponuję to na najbliżyszym spotkaniu :)
    W każdym razie, okazało się, że kwotę liczą proporcjonalnie do zużycia za
    kwartał. Tyle, że oni nie mają stanu mojego licznika za początek okresu
    rozliczeniowego i wyszło im, że zużyłem 65m3 wody na postawie jakiśtam
    wyliczeń a nie jak w rzeczywistości 28m3. Czyli opłata powinna być dużo
    mniejsza. Rozliczamy się miesięcznie na podstawie wskazań licznika (wszyscy
    mieszkańcy bloku tak robią) a oni przesyłają rozliczenia na podstawie
    prognoz. Generalnie burdel im się zrobił niezły bo nasz blok rozlicza się
    inaczej niż reszta osiedla, u nas wszyscy mają liczniki w mieszkaniach.

  • 19. Data: 2009-04-08 20:04:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Ta brakująca kwota jest proporcjonalna do wskazań licznika w mieszkaniu?
    > Jesteś pewien?
    > Czy może raczej wszyscy dostali dopłatę po równo.

    A to tak trudno przeczytać post zaczynający wątek? Odpowiadacie nie
    czytając?

    MJ