    From: "Me again" <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata
    Date: Tue, 7 Apr 2009 17:41:56 +0200

    Witam,
    Mam mieszkanie spółdzielcze własnościowe. Otrzymałem od spółdzielni pismo na
    podstawie którego mam obowiązek zapłacenia różnicy pomiędzy wskazaniem
    wodomierza głównego (całego budynku) a sumą wskazań ilości zużytej wody w
    lokalach z licznikami, proporcjonalnie do zużycia wskazanego w lokalach.
    Liczniki mam, policzono mi za ten okres właściwie. Natomiast dopłata
    wynikająca z różnic, którą sugerują w piśmie to podwojenie mojej opłaty za
    ten okres wg wskazań licznika. Generalnie nie mam zamiaru płacić za usługę
    niedostarczonoą, bo to niemożliwe, aby homologowany licznik aż tak się
    "walnął" we wskazaniu. Wszystko pod tajemniczą uchwałą nr 4 Wspólnoty
    Mieszkaniowej. Co mogę im odpowiedzieć? Mogą spadać na drzewo?