  • 1. Data: 2008-03-15 10:51:31
    Temat: Spłata spadku
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    Witam,

    Mam następujący problem:
    Odziedziczyłem spadek wspólnie z rodziną. Kilka osób nie wyraża zgody
    tego spadku. Jednocześnie nie opłacają dzierżawy (przedmiotem spadku
    jest działka) i nie ponosili żadnych kosztów związanych ze spadkiem
    (księgi wieczyste itp). Co można w tej sytuacji zrobić?

  • 2. Data: 2008-03-15 10:52:45
    Temat: Re: Spłata spadku
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    --
    Piotrek

  • 3. Data: 2008-03-16 13:06:26
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > działka) i nie ponosili żadnych kosztów związanych ze spadkiem (księgi
    > wieczyste itp). Co można w tej sytuacji zrobić?

    Chodzi o gosp. rolne?

  • 4. Data: 2008-03-22 09:40:26
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    Heming pisze:
    > Użytkownik "Piotr W." <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Chodzi o gosp. rolne?

    Działka budowlana.

  • 5. Data: 2008-04-27 22:23:36
    Od: B <b...@o...pl>

    "Piotr W." wrote:

> [...]
    > jest działka) i nie ponosili żadnych kosztów związanych ze spadkiem
    > (księgi wieczyste itp). Co można w tej sytuacji zrobić?

    To jest bełkot. Proszę rozjaśnić. W tej papalaninie brak przynajmniej
    co trzeciego słowa.

    B.