  • 1. Data: 2005-04-09 12:40:56
    Temat: Spadek, jak najszybciej,najsprawnej, dziedziczenie ustawowe
    Od: Sebastian <s...@o...pl>

    Witam
    Przedmiotem spadku jest mieszkanie własnościowe. Ze względu na brak
    testamentu będą tu miały zastosowanie przepisy o dziedziczeniu ustawowym.
    Zstępnymi są dwie osoby,które chcą zrzec się spadku na moją rzecz.
    Jednakże mam także brata który też musiałby to zrobić.
    Czy odstąpienie od spadku w/w osób mogę uzyskać przez ich deklarację
    podpisaną przez notariusza?
    Czy ewentualnie dopiero po tej czynności zgłosić sprawę do sądu? Czy może
    już teraz?
    Jak najszybciej rozwiązać kwestie proceduralne w sądzie? Z czego powinien
    składać się wniosek?
    Czy istnieją jakieś terminy do złożenia sprawy do sądu?
    Z góry serdecznie dziękuje.