  • 1. Data: 2002-07-09 11:35:21
    Temat: Spadek a patenty
    Od: "Rudobrody" <r...@o...pl>

    W 1986 r. zmarł mi ojciec.
    Dowiedziałem się, że jako konstruktor we Wrocławskim Centrum Żeglugi
    Śródlądowej, zdaje się NAVIGA, opatentował kilka rozwiązań dotyczących
    konstrukcji rzecznych. Jako dziecko pamietam, że pokazywał mi jakieś
    dyplomy - to było coś z mostami, barkami, jakimiś wyciągarkami chyba czy
    może dźwigami - nie pamiętam już.
    Zastanawiam się czy jest jakiś sposób aby wytropić te patenty, czy coś się
    należy spadkobiercom z ich tytułu (były to wynalazki dokonane w czasch
    komuny) czy może też się już sprawa przedawniła.
    Intryguje mnie to, ponieważ niczego nam nie pozostawił i być może teraz ktoś
    się obławia naszymi pieniędzmu lub odwrotnie marnują się na jakimś koncie
    lub ich po prostu w ogóle nie ma? Teraz, póki co, pozostają same wątpliwości
    a chciałbym je rozwiać.

    Pzdr
    R.