  • 1. Data: 2002-12-15 00:15:34
    Temat: Spadek
    Od: "tom" <e...@p...onet.pl>

    Zmarl ojciec. Zostawil po sobie mieszkanie w spoldzileni (wlasnosciowe)
    ktore mial na wspolwlasnosc z zona. Do tego 3 dzieci. Co nalezy zrobic aby
    otrzymac spadek? O ile wiem potrzebna jest sprawa spadkowa. Jak zlozyc
    wniosek do sadu? Czy gdzies moge znalezc wzory takich wnioskow? Ogolnie
    podpowiedzcie troche co nalezy w takiej sytuacji zrobic.
    Dzieki z goory.

  • 2. Data: 2002-12-15 06:23:58
    Temat: Re: Spadek
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    tom napisa_(a):

> [...]
    > wniosek do sadu? Czy gdzies moge znalezc wzory takich wnioskow? Ogolnie
    > podpowiedzcie troche co nalezy w takiej sytuacji zrobic.

    Żłożyć w sądzie rejonowym właściwym ze względu na ostatnie miejsce
    zamieszkania zmarłego wniosek o stwierdzenie nabycia spadku wskazując w
    nim wszystkich spadkobierców (żona, dzieci). Później pewnie przyjdzie
    jakoś podzielić 1/2 mieszkania na 4 osoby..

    KG