  • 1. Data: 2005-04-10 16:28:08
    Temat: Służebność osobista - pytanko
    Od: "Marek" <d...@t...pl>

    Witam !

    Czy Ktoś z sznownych grupowiczów moze mi odpowiedzieć na pytanie
    odnośnie śłużebności osobistej . Mianowicie :

    Czy rodzice , stanowiący w akcie notarialnym służebność osobistą
    mieszkania w domu na rzecz swojej córki .
    Mogą tą służebność osobistą cofnąć , odwołać ??

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2005-04-10 17:05:33
    Temat: Re: Służebność osobista - pytanko
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Jeżeli uprawniony dopuszczas ię rażących uchybień przy wykonywaniu swego
    prawa właścicel nieruchomości obciążonej może żądać zmiany służebności na
    rentę. Pozdrawiam. Teraz nie mam pewności czy we właściwym miejscu jest moja
    odpowiedź, jeżeli tak się stało przepraszam.