  • 31. Data: 2024-01-29 22:14:52
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > ale nie bardzo wiem jak
    > kontrolować apolityczność po tym precedensie, który ustanowił pis.

    Jak to jak?
    Tak samo tylko BARDZIEJ.
    Tusk ma parcie aby pobić Kaczyńskiego. ;-)

  • 32. Data: 2024-01-29 22:29:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 21:07, J.F pisze:

    > Starsi wymieraja, młodsi osiagają 18 lat ..

    Ale dopóki nie wymrą obecni pięćdziesiątlatkowie to politykom potrzebna
    jest telewizja.

    > zresztą zobacz, ze politycy media spolecznosciowe odkryli dawno temu

    I tak i nie. PiS opierał się głównie na propagandzie w telewizji -
    dlatego tacy obsrani teraz są. To co dzieje się w mediach
    społecznościowych "nadąża" jakby za tym co dzieje się w klasycznych,
    pewnym wyjątkiem jest to, że część tematów w portalach objawia się w
    wyniku tego że ich "dziennikarze" siedzą na wykopie;) Społecznościowe to
    przyszłość, ale jeszcze nie teraźniejszość. Do tego potrzeba żeby zetki
    dorosły i wtedy odbędzie się naturalna zmiana.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2024-01-30 12:21:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-29 o 22:29, Shrek pisze:
    > PiS opierał się głównie na propagandzie w telewizji

    To jest tylko powielana gooooowno prawda

    Badania naukowe pokazują że pisowcy są bardziej otwarci na inne narracje
    niż lemingi klęczące przed TVNem

    Takie są fakty.

    Wyobraź sobie teraz brak tvn polsatu, rmfu zetki i wielu innych stacji i
    gazet

    Jak to by się skończyło dla poparcia Tuska?

    Przypominam że PiS już raz wygrał wybory kiedy to PO zawłaszczyło TVP

    Pamiętasz jeszcze?

  • 34. Data: 2024-01-30 17:35:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2024 o 12:21, _Master_ pisze:

    > To jest tylko powielana gooooowno prawda
    >
    > Badania naukowe pokazują że pisowcy są bardziej otwarci na inne narracje
    > niż lemingi klęczące przed TVNem
    >
    > Takie są fakty.

    Instytut danych z dupy?

    > Wyobraź sobie teraz brak tvn polsatu, rmfu zetki i wielu innych stacji i
    > gazet
    >
    > Jak to by się skończyło dla poparcia Tuska?

    No własnie dlatego tak pisiorom zależało żeby zaorać media.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-02-02 20:11:43
    Od: n...@o...pl

    "p...@o...pl" <p...@o...pl> napisał(-a):

    > Na wstępie pozdrawiam i proszę o poradę :)
    >
    > 1). Kowalski od baaaardzo dawna nie ogląda telewizji,
    > a radia w ogóle nigdy nie słuchał, bo mu przeszkadza.
    >
    > 2). Nie ma telewizora ani radia, więc chce zaprzestać
    > płacenia abonamentu rtv, począwszy od lutego b.r.

    Nie ma nic, a płacił abo? Chwała mu :)

    > 3). Jak powinien to skutecznie, zgodnie z prawem zrobić?
    >
    > 4). Co należy zadeklarować na Poczcie jako powód rezygnacji?
    > 4.1). "W ogóle nie posiadam radioodbiornika i telewizora
    > oraz w ogóle nie oglądam radia i telewizji?"

    Napisać to. Zgodne z prawdą?

    > 4.2). Jest niby komputer i antena satelitarna
    > - co z tymi fantami...?

    Za to należy się abo :)

    > 4.3). Smartfon jakiś też jest...

    To nie podlega.

    > 4.4). Co i jak dokładnie napisać na Poczcie,
    > w ramach wypowiedzenia korzystania z RTV,
    > aby faktycznie nie płacić legalnie abonamentu?

    4.1

  • 36. Data: 2024-02-02 21:08:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.01.2024 17:22, Arnold Ziffel wrote:
    > jakiś koleś gra w grę i przy tym gada, streamuje to, a inni z jakiegoś
    > powodu to oglądają, ja nie rozumiem fenomenu)

    > Generalnie internet zmienił sposób konsumpcji treści. Już się nie siedzi i
    > nie konsumuje tego, co akurat leci, tylko aktywnie się to wybiera.

    W kontekście tego pierwszego stwierdzenia, to nie widzę tutaj dużej
    zmiany. Jeżeli spojrzeć na treści w internecie jako odpowiednio duża
    liczba "kanałów" z tv, sposób konsumpcji właściwie się nie zmienił.

    Wtedy ktoś przygotowywał treść którą oglądałeś przed telewizorem, jak i
    teraz ktoś taką treść przygotowuje grając w grę ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz