  • Data: 2011-08-05 13:49:42
    Temat: Skuteczne doręczenie pisma przez US
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W 2006 roku nabyłem działe budowlaną (cena była bardzo atrakcyjna),
    zapłaciłem podatek od kwoty transakci w miejscowym US.
    Od jakiegoś czasu znajomi, którzy kupili działki sąsiednie dostają
    wezwania z US do zapłaty podatku wraz z odsetkami, według US cena
    rynkowa była wyższa.
    Czeka na mnie taki list na poczcie, ale od jakiegoś czasu mieszkam w
    innym miejscu, jestem tam zameldowany, i nowy adres także w moim US.
    Czy nieodebrany list z poprzedniego adresu może być uznany jako
    prawidłowo doręczony? W końcu nie mogę o zmianie adresu informować
    wszystkich instytucji w kraju.

    Potrzebuję trochę czasu na odtworzenie starych operatów gruntu.

    Paweł