  • 21. Data: 2008-09-29 23:10:53
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Johnson <j...@n...pl> pisze:

    > On jest jest warzywkiem i długo nie pożyje.

    Skąd czerpiesz tą informację?

    Dopóki nie podasz źródła zakładam że z agencji "wyssane z brudnego palucha"
    [ czyli domysły własne ].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Dobro i zło muszą istnieć obok siebie, a człowiek musi dokonywać wyborów

  • 22. Data: 2008-09-29 23:51:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ściśle, mówiąc ja nie wiedzę powodu by gadać z tobą, utrzymywać cię,
    > leczyć cię, itd ...

    Wiesz, pomijając formę, on ma trochę racji - facet w końcu wiedział, że
    był zarażony. Czyli to chodząca, celowo zarażająca bomba biologiczna.

    Aczkolwiek wywalenie z kraju to wypuszczenie zarazy na wolność.

    Biorąc pod uwagę jego podejście, powinien zostać permanentnie odizolowany.

    Ewentualnie odpowiednie oznakowany, choć tutaj pojawia się groźba linczu.

    Ale cóż - albo jest rozumnym człowiekiem i powinien odpowiadać jak
    człowiek de facto wielokrotnie usiłujący popełnić morderstwo, albo nie
    jest rozumnym człowiekiem...

  • 23. Data: 2008-09-30 04:17:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli to chodząca, celowo zarażająca bomba biologiczna.

    Ale co z tego ? Człowiek to człowiek. Nie ma to jak polska, prawdziwie
    chrześcijański kraj. Podobno 98 %.

    > Ale cóż - albo jest rozumnym człowiekiem i powinien odpowiadać jak
    > człowiek de facto wielokrotnie usiłujący popełnić morderstwo, albo nie
    > jest rozumnym człowiekiem...

    Jest normalnym człowiekiem. Natura człowieka jest zła, co nie oznacza że
    nie można próbować tego zmienić.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 24. Data: 2008-09-30 04:19:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > SkÄ?d czerpiesz tÄ? informacjÄ??
    >
    > DopĂłki nie podasz ĹşrĂłdĹ?a zakĹ?adam Ĺźe z agencji "wyssane z brudnego palucha"
    > [ czyli domysĹ?y wĹ?asne ].

    Już pisałem wiele razy, moje własne "wymyślone" są dużo lepsze niż
    prawdziwe.

  • 25. Data: 2008-09-30 07:10:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 00:32:22 +0200, cerutin napisał(a):

> [...]
    > go tu leczyć i trzymać, niech stąd wypier....bo nie chce ogladać jego
    > wrednej, zakłamanej gęby i nie ma to nic wspólnego z rasizmem.

    Nie, wcale.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2008-09-30 12:18:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ale cóż - albo jest rozumnym człowiekiem i powinien odpowiadać jak
    > człowiek de facto wielokrotnie usiłujący popełnić morderstwo, albo nie
    > jest rozumnym człowiekiem...

    jakby byli dosc rozumni to by swoje cywilizacje rozwineli nie gorzej niz egipt
    a nie mowiac juz o europejskich.

    Gnoj skorzystal z łaski jaka dostal od Polski, azyl, wykorzystal zaufanie jakie
    dostal. Musi zostac wydalony do Afryki z zakazem wjazdu do EU wlacznie.

    Chore na ptasia grype kaczki sie wybija... ludzi smiertelnie chorych juz sie
    nie pali na stosach ale wydalic go jak najdalej czemu nie. Nie zarazil sie tym
    gownem na terenie RP, niech wraca i leczy sie na koszt swojego kraju (czytal z
    kasy USA glownie).

    Jak mozna mowic w ogole o rozumnym Simon Mol jesli on twierdzil ze im wiecej
    kobiet przeleci tym wieksza szansa ze "duch aids" go opusci? Oni tam tak mysla.
    Swoja droga rece Watykanu tez w problemie sa umoczone - zakaz promowania
    kondonow np.

    Tak czy siak nawet jakby to byl bialy, Polak i tak postepowal to bym az z taka
    wsciekloscia na taka kreature nie patrzyl, ten dostal szanse na lepsze zycie od
    narodu Polskiego a kur... przyjechal zarazac polskie kobiety swoja czarna ....

    Tak czy siak te dziewczyny ktore mu sie oddaly to nie wiem czy to aby na pewno
    byly studentki, elyta? Bezmozgie cichodajki, az szkoda mowic, oddaly sie bez
    cienia watpliwosci. Byc moze ciagnelo je do duzego kalibru... no to maja teraz
    duze problemy i za wszystkich skladowe pieniadze dostaja koktajle lekow teraz.
    Szkoda pisac o Mol i o tych dziewczynach co za lekkomyslne istoty.

  • 27. Data: 2008-09-30 18:09:07
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > Ściśle, mówiąc ja nie wiedzę powodu by gadać z tobą, utrzymywać cię,
    > leczyć cię, itd ...

    Ale jednak musisz, bo jestem obywatelem tego kraju i mam tu
    ubezpieczenie, jednak nie rozumiem o co Ci chodzi, czy ja nadępnąłem Ci
    na jakiś odcisk? Jesteś miłośnikiem wierszy Simona Mola, czy co, bo nie
    kumam?

  • 28. Data: 2008-09-30 18:10:40
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:m968r5-8m6.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Wiesz, pomijając formę, on ma trochę racji - facet w końcu wiedział,
    > że
    > był zarażony. Czyli to chodząca, celowo zarażająca bomba biologiczna.

    O co wam chodzi z tą formą? gdyby facet był biały, czerwony, zielony czy
    żółty albo fioletowy to bym tak samo napisał. Dlatego koleś jest
    nietykalny, bo jest czarny i każda próba ukarania go to rasizm??
    Powinien być pierwszym ochotnikiem do ukarania przez wykastrowanie.

  • 29. Data: 2008-09-30 18:12:37
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > Ale co z tego ? Człowiek to człowiek. Nie ma to jak polska, prawdziwie
    > chrześcijański kraj. Podobno 98 %.

    No i co w związku z tym, Polska ma być samarytaninem przyjmując bandytów
    chorych na AIDS?
    Nie chodzi wydalenie uchodźcy z HIVem tylko przestępcy! Masz klapki na
    mózgu?

  • 30. Data: 2008-09-30 18:13:29
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Nie, wcale.

    No jasne, bo czepiam się bandyty celowo zarażającego ludzi to jestem
    rasistą, jakby koleś był białym Belgiem to byś mi przyklaskiwał.
    Gratuluje logiki!