  • Data: 2004-11-09 15:07:46
    Temat: Siłownia w bloku - ciąg dalszy
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jakiś czas temu poruszałem problem zrobienia siłowni w bloku. Pojawił się
    jednak kolejny problem. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej kazał napisać nam
    podanie i zebrać podpisy od lokatorów, którzy wyrażają zgodę (tylko z jednej
    klatki - tej w której mieszkają pomysłodawcy siłowni).
    Napisaliśmy podanie i zebraliśmy podpisy - prawie wszyscy się zgodzili i
    pochwalali pomysł (młodzi czymś się zajmą itp). Oczywiście osoba, która
    należy do zarządu nie wyraziła zgody.
    Podanie z podpisami zanieśliśmy do jednego z członków zarządu. Ten nam
    powiedział, że siłowni nie będzie mimo, że większość osób wyraziła zgodę
    ponieważ rozmawiał z Panią, która mieszka nad "naszym" pomieszczeniem w
    piwnicy i ta nie wyraziła zgody na to (Pani ta jest przewodnicząca zarządu i
    nigdy jej nie ma).
    Czy jest to możliwe? Wkońcu mamy większość podpisów i wydaje mi się, że
    zostało to w jakiś sposób przegłosowane.
    Chciałbym dodać jeszcze, że zarząd jest przeciwny siłowni i robi wszystko
    aby ona nie powstała (np. namawianie lokatorów aby nie wyrażali zgody,
    ciągła zmiana wymagań, twierdzenie że podłoga w piwnicy nie wytrzyma itp.).
    Czy są gdzieś spisane "prawa" istniejące w bloku?

    Z góry dziękuję
    Ziaczek