  • 51. Data: 2019-12-20 11:38:39
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Dec 2019 17:44:36 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Jeśli nie znasz przypadków gwałcenia konstytucji od momentów jej powstania
    > do czasów PiS, to śpij dalej.

    Nie zaskoczyłeś mnie brakiem argumentów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2019-12-20 12:16:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 11:38 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Nie zaskoczyłeś mnie brakiem argumentów.

    Najpierw musiałbyś zrozumieć, co napisałem - awykonalne...

    Jakie to szczęście dla Kaczyńskiego, że jełopozycja to takie niedorozwoje.
    Powinien krzyżem leżeć Bogu w podzięce, bo chyba w niego wierzy.

    Pisałem jak komu mądremu - poczytaj konstytucję, sprawdż jak wygląda
    konstytucyjność ustaw i dlaczego uważam, że dymała nas płaczforma, a teraz
    walczy, żeby przypadkiem PiS nie naprawił błędów konstytuty/prostytuty (za
    Piłsudskim).

    Ale "chcącemu nie dzieje się krzywda" - dlatego tak łatwo podkładacie się
    do dymania.

    --
    Trefniś

  • 53. Data: 2019-12-23 14:35:17
    Od: Kviat

    W dniu 18.12.2019 o 20:09, Trefniś pisze:

    > Chcesz dać szansę kompromitacji innym?

    Mam dobre serce i chcę mu oszczędzić kolejnych.

    > Tuszę, że masz kandydata ze środowisk LGBT+

    Wy pislamiści już tak macie. Zgadujecie i wymyślacie głupoty, zamiast
    grzecznie zapytać.

    > Powrotu do zdrowia życzę, wujku.

    I nadal nie potrafisz samodzielnie czegoś wymyślić.

    Ale cieszę się, że jestem dla ciebie autorytetem, skoro mnie cytujesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 54. Data: 2019-12-23 14:46:32
    Od: Kviat

    W dniu 19.12.2019 o 12:28, Olin pisze:

    > Szkoda że to jest akurat Rodzina Ziobrano.

    Proszę mnie do tej i do rodziny Trefnisia nie mieszać. Wypraszam sobie!
    Nie moja wina, że Trefniś ma chorego wujka, ale mu się coś pomyliło i
    napisał o tym na grupę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 55. Data: 2019-12-23 15:27:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 14:46 <Kviat> pisze:

    > Proszę mnie do tej i do rodziny Trefnisia nie mieszać. Wypraszam sobie!
    > Nie moja wina, że Trefniś ma chorego wujka, ale mu się coś pomyliło i
    > napisał o tym na grupę.

    Dobra, ciotka.
    Niech ci będzie!

    Powrotu do zdrowia życzę.

    --
    Trefniś

  • 56. Data: 2019-12-23 15:44:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 14:35 <Kviat> pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Tak, ciotka.
    Również życzę powrotu do zdrowia.
    Ale tylko kurtuazyjnie - bo "powrót" oznaczałby, że kiedyś zdrowy byłeś.

    A ja po twoich dywagacjach nt. LGBT wiem, żeś kretyn genetyczny, zatem
    wracać nie masz dokąd.
    EOT

    --
    Trefniś

  • 57. Data: 2019-12-23 19:00:53
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2019 o 15:44, Trefniś pisze:

    > Tak, ciotka.

    Pogarsza ci się.

    > Również życzę powrotu do zdrowia.
    > Ale tylko kurtuazyjnie - bo "powrót" oznaczałby, że kiedyś zdrowy byłeś.
    >
    > A ja po twoich dywagacjach nt. LGBT wiem, żeś kretyn genetyczny,

    Gówno tam wiesz. Uroiłeś coś sobie, bo jadę czystą szmatą po brunatnych
    faszystowskich łbach debili i pislamskich homofobach takich jak ty, bez
    obwijania w bawełnę i bawienia się w polityczną poprawność żeby
    przypadkiem jakiegoś faszola nie urazić powiedzenia mu kilku słów prawdy
    na jego (twój) temat.
    I to ci się nie spodobało. W pale ci się nie mieści, że ktoś
    heteroseksualny może nie mieć nic przeciwko LGBT, bo nie ma problemów
    takich ja ty z określeniem swoich preferencji seksualnych i dlatego LGBT
    nie budzi u normalnych ludzi tak panicznego lęku jak u ciebie.
    Zrozumienie tego przerasta twoje wrodzone predyspozycje intelektualne,
    jak zresztą większość z waszej pislamskiej sekty. Niczym się u nich nie
    wyróżniasz, jesteś ponadprzeciętnie przeciętny w waszym towarzystwie
    wzajemnej adoracji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2019-12-23 19:43:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 19:00, Kviat pisze:

> [...]
    > obwijania w bawełnę i bawienia się w polityczną poprawność żeby
    > przypadkiem jakiegoś faszola nie urazić powiedzenia mu kilku słów prawdy

    ano, kfiatek to kretyn, ale czy genetyczny to się nie wypowiem, bo nie
    zajmuje się genetyką:)))))))

  • 59. Data: 2019-12-23 21:55:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 19:43 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, kfiatek to kretyn, ale czy genetyczny to się nie wypowiem, bo nie
    > zajmuje się genetyką:)))))))

    Od urodzenia i stan się rozwija bez szans na zatrzymanie bądź cofnięcie.

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2019-12-23 22:40:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 21:55, Trefniś pisze:

    > Od urodzenia i stan się rozwija bez szans na zatrzymanie bądź cofnięcie.

    trzeba by poznać jego rodzinkę, poznać ich poglądy, ich inteligencję,
    ich genotyp, ale ten kawałek co napisał świadczy, że on to kretyn -
    doktryner:)