  • 11. Data: 2006-07-25 16:35:10
    Temat: Re: Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Gupik napisał(a):
    > czy ten program o prowadzeniu rozpraw na sali sądowej ma za zadanie
    > uświadomienie jaki można dostać wyrok za dany przestępstwo , a jeśli nie
    > to jaki ??, za info, Dzięki.

    ma na celu miedzyinnymi naprawienie spieprzonego przez pis wizerunku
    sędziow.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 12. Data: 2006-07-25 16:54:21
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    j tam uwazam, ze sedzia powinien tylko sadzic ... z tym ,ze zarobki inny byc
    wyzsze

    art 86 par 2 w zw z par 4,5 usp - juz sobie wszytsko wyjasnielem.... zatem
    dostala zgode prezesa

    jak uwazacie slusznie??? czy uczestnictwo w takim programie nie przynosi
    ujmy godnosci urzedu sediego ??

  • 13. Data: 2006-07-25 17:17:52
    Temat: Re: [ot] Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: "ja" <t...@o...pl>

    Użytkownik "IRK" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co w TV jest na poważnie ? ;-) Tam występują aktorzy.

    Patrzec sie na tych "aktorow" nie da.

  • 14. Data: 2006-07-25 18:49:25
    Od: Marsjasz <d...@w...pl>

    D.H. Oskar napisał(a):
> [...]
    > dostala zgode prezesa
    >
    > jak uwazacie slusznie??? czy uczestnictwo w takim programie nie przynosi

    oczywiscie ze moze tylko za zgoda prezesa...
    moze takze pracowac naukowo np. wydawac ksiazki pisac artykuly wykladac
    na uczelni itp...
    Mars

  • 15. Data: 2006-07-25 19:14:32
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie ze moze tylko za zgoda prezesa...
    > moze takze pracowac naukowo np. wydawac ksiazki pisac artykuly wykladac na
    > uczelni itp...
    to to ja wiem...i zreszta o tym napisalm ale to nie jest komentarz do
    mojego pytania

  • 16. Data: 2006-07-25 19:41:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    D.H. Oskar napisał(a):
    > j tam uwazam, ze sedzia powinien tylko sadzic ... z tym ,ze zarobki inny byc
    > wyzsze

    a ja uwazam ze to absurdalne ograniczenie, jezlei nie koliduje to z
    wykonywaniem funkcji to nie widze najmniejszego powodu by sedzia nie
    mogl prowadzic DG.

  • 17. Data: 2006-07-25 20:19:06
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > wykonywaniem funkcji to nie widze najmniejszego powodu by sedzia nie
    > mogl prowadzic DG.

    A ja jestem zdania, ze nalezy ich trzymac z dala od pokus ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2006-07-25 21:09:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A ja jestem zdania, ze nalezy ich trzymac z dala od pokus ...

    wiesz co nie rozumiem tego, ja zamierzam rozkrecic biznes by sobei
    zapewnic byt na starosc, ale tez zamierzam isc na prawo -> aplikacje
    sedziowska -> i w rezultacie zostac sedzia nie dla pieniedzy , bo te
    pozyskam z innych zrodel.. i nie bardz rozumiem co tu stoi w
    sprzecznosci, jezeli bede miec pod soba ludzi ktorzy beda sie zajmowac
    sprawami finanswoymi w mojej firmie i w rezutltacie nie bedzie to
    kolidowac - czasowo - z pelniona funkcja to moim zdaniem nalezaloby
    zezwolic na to, a jezeli ktos wykorzystuje funkcje sedziego do swoich
    celow prywatnych to takiego chwasta nalezy poprostu wyrwac a nie
    na wzzelki wypadek - bo ktos moze poplenic przestepstwo - ograniczac
    jego prawa obywatelskie... na gieldzie tez nie bede mogl grac ? toz to
    absurd .... przyznac musze ze jakis bardzo niemadry czlowiek
    sformulowal te zapisy.... od kiedy ten zakaz obowiazuje?

    P.

  • 19. Data: 2006-07-25 21:45:54
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > Akurat sedzia jest prawdziwy :P

    Tia, w todze radcowskiej, albo mi tv przekłamuje kolorki :)

  • 20. Data: 2006-07-25 21:50:33
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > wiesz co nie rozumiem tego, ja zamierzam rozkrecic biznes by sobei
    > zapewnic byt na starosc, ale tez zamierzam isc na prawo -> aplikacje
    > sedziowska -> i w rezultacie zostac sedzia nie dla pieniedzy , bo te

    Ojojoj, to poczytaj najpierw USP i dowiedz sie, że sędziowie nie przechodzą
    na emeryturę tylko w stan spoczynku co się wiąże z otrzymywaniem uposażenia
    sędziowskiego po kres ich dni :-)