  • Data: 2005-08-21 23:59:47
    Temat: Sciganie z urzedu za probe wyludzenia i dane osobowe
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Czy jest mozliwosc scigania ponizszego przypadku
    z urzedu? Mianowicie:

    Otrzymalem szereg pism od firmy Intrium Justitia
    z żądaniem zaplaty naleznosci 275 zl + odstetki
    + oplaty administracyjne. Firma kierowala rozne
    zawualowane grozby, miedzy innymi:
    *) w przypadku splaty (rzekomego) zadluzenia moje
    dane osobowe nie zostana skierowane do Biura
    Informacji Gospodarczej (w domysle: nieoplacenie
    zadanej kwoty spowoduje przeslanie danych do BIK
    - czy to jest grozba karalna??)
    *) wczczecie postepowania sadowego.

    Dodatkowo wyslano mi dwa "anonimy" (tzn. rzeczy
    podpisane tylko imieniem i nazwiskiem, bez zadnych
    znakow firmowych)

    Wg informacji przekazanych przez Intrium Justica
    rzekoma wierzytelnosc zostala zakupiona od TP S.A.

    Zadania byly calkowicie bezpodstawne.
    Czy moge to zglosic na policje? Do GIODO?

    A.