  • 1. Data: 2006-02-07 06:12:40
    Temat: Sciagniecie zaplaty od nieuczciwego zleceniodawcy,
    Od: "jazu" <n...@n...com>

    Witam serdecznie.
    Pozdrawiam z Canady
    Mam nadzieje ze podpowiecie mi jak wyjsc z tej sutuacji.
    Moj znajomy z USA dostal zlecenie od polskiej firmy.
    Usluga zostala wykonana - polska firma nie zaplacila.
    Gdzie powinnismy szukac sprawiedliwosci?
    Z gory dziekuje za porade

  • 2. Data: 2006-02-07 07:24:53
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    wynajac radce lub adwokata i wniesc pozew do sadu

    pozdr

  • 3. Data: 2006-02-07 08:06:16
    Od: "jazu" <n...@n...com>

    "Lookasik" <l...@p...o2.pl> wrote in message
    > wynajac radce lub adwokata i wniesc pozew do sadu

    Czy istnieja jakies organizacje wydajace licencje bisnesowe, do ktorych
    mozna zlozyc skarge.