  • Data: 2003-08-01 08:25:04
    Temat: Sąsiad 'pseudo' rolnik
    Od: "Zygi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Halosien,
    mam takiego sąsiada który twierdzi że jest rolnikiem. Ma kilkadziesiąd owiec
    kilka cieląt ale rolnik i gospodarz z niego jak z koziej .... trąba.
    Wszystkie jego zwierzęta biegaja po okolicy zupełnie puszczone w samopas.
    Sytuacja jest tym śmieszniejsza że dzieję sie to jeszcze w granicach
    Wrocławia. Tuż koło mojego domu kilka razy dziennie słychać ostre hamowanie
    samochodów bo zwierzęta tarasują drogę , parę razy wpadły mi do ogrodu.
    Sąsiad na zwracaną mu uwagę zupełnie nie reaguje. Jak mogę go zmusic do tego
    żeby zaczął pilnować tych miłych skąd innąd zwirząt (a już na pewno
    mądrzejszych od niego :) ). Ostatnio okolo godziny 6 rano obudzilo mnie
    hrumkanie spacerujących po drodze świnek :))
    narka marcin
    Zygadlo ICQ#: 346668325 Current ICQ status: + More ways to contact me