  • Data: 2005-11-24 12:52:41
    Temat: Samochod rozwalony a sprawca zbiegl
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mialem dwa dni temu kolizje drogowa w skutek ktore moj samochod zostal
    powaznie uszkodzony. Sprawca kolizji uciekl. Pomimo iz policja wie czyj to
    byl samochod, nie sa w stanie nic temu czlowiekowi zrobic, gdyz nastepnego
    dnia zglosil kradziez samochodu. Moje pytanie dotyczy tego czy mam szanse na
    jakies odszkodowanie z jakiegokolwiek tytulu ? Na mojego poloneza mialem
    wykupione tylko OC, policja najprawdopodobnie nie ustali sprawcy.
    Prosze o jakies rady

    --
    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\