  • Data: 2009-05-22 21:25:02
    Temat: Samochód na firmę, ale OC na rodzica
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym zakupić samochód, zwykła
    osobówka, bez kratki. Jako, że jestem młody i nie prowadziłem nigdy
    auta to moje OC byłoby w granicach 2000 zł. rocznie. W każdym razie
    ojciec zaproponował mi, że może mój samochód zapisać pod swoje
    ubezpieczenie i wtedy nie zapłacę 2000 zł. tylko ponad dwa razy mniej.
    Allianz chyba jako jedyny oferuje taką fajną opcję, że nawet jak będę
    miał stłuczkę swoim autem to zniżkę traci tylko ten samochód który
    miał wypadek. I teraz mam pytanie, czy jeżeli podam ojca jako
    współwłaściciela samochodu to czy nie będzie to kolidować z dodaniem
    tego samochodu jako samochód firmowy?

    Pozdrawiam i dziękuję