  • 21. Data: 2019-12-05 12:43:48
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wtedy był młody.
    >

    > -----

    nie taki młody, po 40-tce:)

  • 22. Data: 2019-12-05 12:46:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 12:32, J.F. pisze:

    > Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

    udajesz durnia większego niż jesteś

  • 23. Data: 2019-12-05 12:50:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    [...]
    > Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?
    > Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
    > A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.
    >
    > Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,
    > ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt,
    > stad taki zarzut.
    >
    > U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

    AFAIR: Sam Polański w plea bargain zeznał (przyjął linie obrony) że
    "był przekonany że (13 latka) miała 16 lat". Nawet wtedy stosunek
    pozostawałby nielegalny w stanie Kalifornia ale ze słabszego paragrafu.
    Zarzuty zatwierdzone przez wielką ławę przysięgłych zawierają
    zarzut zwykłego gwałtu (choć bez użycia oczywistej przemocy fizycznej)
    a nie tylko "stosunek z nieletnia". Skoro plea bargain nie zostało
    domknięte z winy Polańskiego (który "wyemigrował" z USA) to kluczowe są
    zarzuty prokuratury zatwierdzone przez wielką ławę przysięgłych.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2019-12-05 13:20:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 04 Dec 2019 17:10:26 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Ale o co chodzi?
    Ten śmiały sędzia został wylosowany przez ziobrową ruletkę?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-12-05 13:35:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 12:50, A. Filip pisze:
    > AFAIR: Sam Polański w plea bargain zeznał (przyjął linie obrony) że
    > "był przekonany że (13 latka) miała 16 lat". Nawet wtedy stosunek
    > pozostawałby nielegalny w stanie Kalifornia ale ze słabszego paragrafu.

    napisz o kolejnych osobach, które twierdzą, że wasz wielki artysta je
    zgwałcił

  • 26. Data: 2019-12-05 13:36:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 13:20, sracz z UB pisze:
    > Ale o co chodzi?
    > Ten śmiały sędzia został wylosowany przez ziobrową ruletkę?

    :))))))))))))))))

  • 27. Data: 2019-12-05 16:01:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > napisz o kolejnych osobach, które twierdzą, że wasz wielki artysta je
    > zgwałcił

    Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

    To jakim Polański "wydaje się być" człowiekiem to co innego niż prawna
    odpowiedzialność karna, niestety. Odpowiedzialność "przemysłu
    filmowego" za dziesięciolecia seksualnego wykorzystywania "marzących o
    filmowej karierze" to jeszcze co innego.

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2019-12-05 16:08:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 16:01, A. Filip pisze:
    > Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

    bronisz swojego ziomala jak Neumann, k..., niepodległości:)

  • 29. Data: 2019-12-05 16:31:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    u2 <u...@o...pl> pisze:

    >Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

    Sprawy to nie, ale publiczne oskarzenia sie pojawiaja.
    Tylko jak zwykle - po 40 latach ...

    Otoz to.

    J.

  • 30. Data: 2019-12-05 16:37:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 16:31, J.F. pisze:

    > Sprawy to nie, ale publiczne oskarzenia sie pojawiaja.
    > Tylko jak zwykle - po 40 latach ...

    a czym to się różni od oskarżeń po latach nie tak wielkich artystów ?