  • Data: 2004-11-03 10:16:42
    Temat: Sad Pracy
    Od: Marky <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mialem podpisana umowe o prace na okres 3 m-cy (nie na okres probny),
    czyli z mozliwoscia rozwiazania tylko za porozumieniem stron. Pracodawca
    mnie zwolnil, za posrednictwem sadu pracy dostalem od niego ugode (z
    propozycja zaplaty mniejszych pieniedzy w ciagu kilku dni po podpisanie
    tej ugody). I teraz pytanie jesli tej ugody nie podpisze to co wtedy??
    SPrawa bedzie sie ciagnela w nieskonczonosc czy jak?? Racja jest po
    mojej stronie i tu nie ma zadnych watpliwosci.