  • 11. Data: 2009-10-20 08:46:21
    Temat: Re: Sąd Diecezjalny
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Zorka pisze:

    > Zapytam inaczej: mam obowiązek tam iśc? Czy grozi mi jakas kara jezeli
    > nie pojde?

    Ze strony prawa państwowego (świeckiego, stanowionego) i organów
    państwowych (Policja,prokuratura, sąd itd.) nic nie grozi. Być może
    jakieś konsekwencje przewidziane są w prawie kanonicznym ale tego nie
    wiem (może znajdziesz tutaj: http://archidiecezja.lodz.pl/prawo.html. W
    każdym razie organy państwowe też nie będą egzekwować obowiązków
    wynikających z prawa kanonicznego.

  • 12. Data: 2009-10-20 08:51:15
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Kapsel pisze:

    > Panowie wyżej nabijają się z Ciebie, ale nie łapiesz, więc pozwolę sobie
    > wyjaśnić - chodzi o grę słów, spowodowaną Twoim błędem.
    >
    > Użyłaś słowa "wstawić" zamiast "stawić", a tego pierwszego zwrotu używa się
    > raczej w odniesieniu do stanu po spożyciu alkoholu :)

    Masz racje, jestem poprostu lekko wkur........
    Moge alac to cały sąd czy powinienem tam isc?

  • 13. Data: 2009-10-20 08:51:51
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > No nie wiem czy Gandalf Biały, który będzie Cię sądził ucieszy się z
    > tego, że się wstawiłaś na czas.

    No ok
    ale skoro mam tam sie stawic to czy moge stawic sie wstawiony?

  • 14. Data: 2009-10-20 08:53:12
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    wombi pisze:

    > Ze strony prawa państwowego (świeckiego, stanowionego) i organów
    > państwowych (Policja,prokuratura, sąd itd.) nic nie grozi.

    No i o to mi chodziło.
    Dzieki.

> [...]
    > wiem (może znajdziesz tutaj: http://archidiecezja.lodz.pl/prawo.html. W
    > każdym razie organy państwowe też nie będą egzekwować obowiązków

    Czyli jeszcze nas całkowicie nie pochłonęli.
    Ok

    Raz jeszcze dzieki.

  • 15. Data: 2009-10-20 08:57:57
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Zorka" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No ok
    > ale skoro mam tam sie stawic to czy moge stawic sie wstawiony?

    Jak najbardziej :) O ile będzie ci sie chciało łazić do jakiegoś sądu
    śmiesznego :)

    Pozdro Przemek

  • 16. Data: 2009-10-20 09:00:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Zorka pisze:

    > No ok
    > ale skoro mam tam sie stawic to czy moge stawic sie wstawiony?

    Możesz, ale wg prawa kanonicznego możesz być poczęstowany
    sprawiedliwą karą za ten występek.

    6008

  • 17. Data: 2009-10-20 09:02:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:00:13 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Możesz, ale wg prawa kanonicznego możesz być poczęstowany sprawiedliwą
    > karą za ten występek.

    Kan. 1507-1512 KPK jak sądzę -- brak sankcji, z wyjątkiem ujemnych
    skutków procesowych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-10-20 09:09:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Kan. 1507-1512 KPK jak sądzę -- brak sankcji, z wyjątkiem ujemnych
    > skutków procesowych.

    ja tam każdego katolika poczęstowałbym z dyńki tym:

    Kan. 1368 - Kto stwierdzając lub przyrzekając coś wobec władzy
    kościelnej dopuszcza się krzywoprzysięstwa, powinien być ukarany
    sprawiedliwą karą.

    Zaciągnął się do formacji militarnej KK, a teraz unika sądów.
    Dezerter.
    6008

  • 19. Data: 2009-10-20 09:13:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zorka napisał(a):

> [...]

    "aś"? ;P - mnie się bardziej kojarzy, że wstawiennictwem niż, że
    wstawieniem ;P

    > Masz racje, jestem poprostu lekko wkur........
    > Moge alac to cały sąd czy powinienem tam isc?

    O! tu się określ czy "w" w zwrocie z kropkami jest zamierzone ;)

    j.

  • 20. Data: 2009-10-20 10:13:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    januszek pisze:

    > "aś"? ;P - mnie się bardziej kojarzy, że wstawiennictwem niż, że
    > wstawieniem ;P

    Można też wstawić się za butelką. Pod twą obronę ... !

    6008