  • 11. Data: 2006-01-13 16:59:43
    Temat: Re: Ryzyko wynajecia mieszkania
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dpqpfg$t09$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma czegos takiego jak "prawo posiadacza" - posiadanie nie jest żadnym
    > prawem. To tylko stan faktyczny

    I po kopie w dupę i zamknięciu drzwi zmienia się;)))Intruza z mojego mieszkania
    wykopuje. Na zewnatrz nie się sądzi do skutku;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-01-13 17:15:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > I po kopie w dupę i zamknięciu drzwi zmienia się;)))Intruza z mojego
    > mieszkania wykopuje. Na zewnatrz nie się sądzi do skutku;))

    Do skutku, czyli komornika, który z powrotem go wprowadzi do mieszkania.

    KG

  • 13. Data: 2006-01-13 19:08:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Do skutku, czyli komornika, który z powrotem go wprowadzi do mieszkania.

    Taa. Włamywacza który podczas mojego pobytu na wakacjach pomieszkiwał troszku;))

  • 14. Data: 2006-01-13 21:50:28
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Taa. Włamywacza który podczas mojego pobytu na wakacjach pomieszkiwał
    > troszku;))

    Przeczytałeś choć raz przepisy o ochronie posiadania?

    KG

  • 15. Data: 2006-01-14 13:48:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Przeczytałeś choć raz przepisy o ochronie posiadania?

    Który konkretnie przepis masz na myśli? Jest jakiś dajacy człowiekowi z ulicy
    prawo spania na mojej kanapie, w moim mieszkaniu??

  • 16. Data: 2006-01-16 21:49:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Który konkretnie przepis masz na myśli? Jest jakiś dajacy człowiekowi z
    > ulicy prawo spania na mojej kanapie, w moim mieszkaniu??

    A jak myślisz? Ale jest taki, który zabrania Ci samodzielnie go wyrzucić
    - art.342 kc.

    KG

  • 17. Data: 2006-01-17 17:26:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A jak myślisz? Ale jest taki, który zabrania Ci samodzielnie go wyrzucić -
    > art.342 kc.

    To będzie mnie skarżył. Ale z zewnątrz, z bolącą dupą;))Kopa dostanie oczywiście
    bez świadków (sam widziałem jak się potknął na schodach;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2006-01-17 22:22:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > To będzie mnie skarżył. Ale z zewnątrz, z bolącą dupą;))

    Dopóki nie wygra i nie wprowadzi go komornik. :)
    Oczywiście sprawę można nieco przeciągnąć...

    KG

  • 19. Data: 2006-01-18 19:16:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dopóki nie wygra i nie wprowadzi go komornik. :)

    Powiedz, że żartujesz. Wykorzystując chwilę nieuwagi włażę do Twojego
    mieszkania, kładę się na kanapie i..mam prawo u ciebie mieszkać?? Palołeś jakieś
    świństwo?

    Pzdr
    Leszek