  • Data: 2009-05-06 20:17:59
    Temat: Rozwód a darowizny ...
    Od: "Boch" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy darowizny które dostaliśmy razem z żoną liczą się do wspólnego
    majątku - papiery notabene są na nas oboje ale , darowizny były z strony
    mojej , od ciotki oraz od rodziców , przedmiotem tych darowizn była ziemia
    .
    Zanim zmieniłem swój stan kawalerski posiadałem oraz posiadam go dalej -
    samochód czy on też zalicza się do naszego majątku wspólnego . Czy majątek
    wspólny to jest ten który razem się dorobiliśmy i on tylko podlega
    podziałowi i czy te darowizny również .
    Pozdrawiam
    Boch