  • 1. Data: 2006-07-24 15:54:07
    Temat: Rozwod
    Od: "PPB" <p...@w...pl>

    Witam Panstwa

    jaki sąd jest wlasciwy do rozwodu - wedlug miejsca zamieszkania osoby, z
    ktorą
    będę się rozwodzil czy też wg miejsca zawarcia malzenstwa? I drugie
    pytanie - czy
    ktoś moglby polecic dobrego adwokata do spraw rodzinnych - z Warszawy?

    Pozdrawiam serdecznie
    Pitras

  • 2. Data: 2006-07-24 16:21:03
    Temat: Re: Rozwod
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    PPB napisał(a):
    > jaki sąd jest wlasciwy do rozwodu - wedlug miejsca zamieszkania osoby, z
    > ktorą
    > będę się rozwodzil czy też wg miejsca zawarcia malzenstwa?

    ostatniego wspólnego miejsca zamieszkania, jeśli jeden z małżonków nadal
    tam przebywa
    dopiero gdy nie da się tak ustalić - pozwanego

    KG

  • 3. Data: 2006-07-25 06:21:17
    Od: "PPB" <p...@w...pl>

    "kam" <#k...@w...pl#> napisał:

    > ostatniego wspólnego miejsca zamieszkania, jeśli jeden z małżonków nadal
    > tam przebywa
    > dopiero gdy nie da się tak ustalić - pozwanego

    Rozumiem, że 'nie da się ustalic' dotyczy również sytuacji, gdy takiego nie
    było? Bo żona nie przemeldowała się do mnie po ślubie.

  • 4. Data: 2006-07-25 06:40:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    PPB wrote:

    > Rozumiem, że 'nie da się ustalic' dotyczy również sytuacji, gdy
    > takiego nie było? Bo żona nie przemeldowała się do mnie po ślubie.

    "Miejsca zamieszkania" a nie "miejsca zameldowania"