eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwiazanie umowyRozwiazanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.kablowka.net!not
    -for-mail
    From: Therain <t...@n...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwiazanie umowy
    Date: Sun, 06 Jan 2008 14:04:34 +0100
    Organization: Kablowka.net
    Lines: 13
    Message-ID: <flqjkn$dsf$1@mail.kablowka.net>
    NNTP-Posting-Host: home.net.radom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: mail.kablowka.net 1199624663 14223 85.219.165.210 (6 Jan 2008 13:04:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@k...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2008 13:04:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:508380
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Telefonicznie zawarlem umowe na swiadczenie jakiegos pakietu TV w
    kablowce, telefonicznie poinformowano mnie ze mam 10 dni na rozwiazanie
    jej bez zadnych skutkow.
    Umowa ma byc do mnie przeslana poczta jednak ja chce po 2 dniach od
    zlozenia zamowienia i zawarcia umowy via tel ja rozwiazac i teraz pytanie:
    czy telefonicznie moge zglosic chec rezygnacji? bo na infolini
    powiedziano mi ze albo pisemnie (nie daja mi 100% gwarancji ze pismo do
    nich dotrze) albo osobiscie w biurze... co mi sie nie usmiecha bo jestem
    ladnych pare kilometrow od miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1