  • 1. Data: 2005-10-17 06:35:43
    Temat: Rozporządzenie ws Ptasiej Grypy
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie co do tego rozporządzenia
    Jak rozumieć zwrot :
    "zakaz utrzymywania drobiu na otwartej przestrzeni"
    Wiem że np. łąka czy jakies poletko to otwarta przestrzeń,
    ale czy ogrodzenie murowane 7x10m bez dachu to przestrzeń otwarta

    pozdrawiam i dziękuję
    bartek

  • 2. Data: 2005-10-18 12:51:48
    Temat: Re: Rozporządzenie ws Ptasiej Grypy
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Tak. Drób ma być zamknięty w taki sposób, aby nie mogły się do niego dostać
    przelatujące ptaki. Głównie chodzi o to żeby skażenie nie dotarło do
    pożywienia.

    Aga