eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoczna umowa o prace, przedluzona automatycznie.Do kiedy maks. wypowiedzenie › Roczna umowa o prace, przedluzona automatycznie.Do kiedy maks. wypowiedzenie
  • Data: 2006-11-14 08:56:12
    Temat: Roczna umowa o prace, przedluzona automatycznie.Do kiedy maks. wypowiedzenie
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam umowe z firma na rok czasu. Podpisalem ja w ubieglym roku 20
    grudnia (wtorek).
    Wyglada na to wiec, ze w tym roku 20(sroda) grudnia przedluzy mi sie
    automatycznie, bo jest to umowa roczna, automatycznie zmieniajaca sie
    po roku na czas nieokreslony.

    Mam jednak pytanie. Do kiedy maksymalnie pracodawca musialby zlozyc
    wypowiedzenie?
    Jesli prawnie sa to 2 tygodnie, oczywiscie ze skutkiem na ostatni dzien
    tygodnia, czyli piatek, to pracodawca powinien to zrobic przed 3
    piatkiem wstecz(do 1 grudnia 2006).
    Mamy wtedy 2 pelne tygodnie i 3 dnia jest ten 20 grudnia.

    Pozdrawiam,
    Slawcio.