  • 1. Data: 2005-10-29 17:25:30
    Temat: Robienie zdjec z ukrycia
    Od: "Magda" <M...@w...pl>

    Cz jezeli zrobie komu zdjecie na ulicy z ukrycia popelnie przestepstwo?W tym
    przypadku ktos ma sie z kims spotkac i chcialabym to miec na zdjeciu gdy ta
    osoba czeka na kogos.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-29 18:37:33
    Temat: Re: Robienie zdjec z ukrycia
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Magda napisał(a):
    > Cz jezeli zrobie komu zdjecie na ulicy z ukrycia popelnie przestepstwo?W
    > tym przypadku ktos ma sie z kims spotkac i chcialabym to miec na
    > zdjeciu gdy ta osoba czeka na kogos.

    Nie, natomiast problem może być z opublikowaniem takiego zdjęcia

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 3. Data: 2005-10-29 19:11:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał
    w wiadomości news:dk0ff8$3s5$2@node1.news.atman.pl...

    > Nie, natomiast problem może być z opublikowaniem takiego zdjęcia

    No i jak na podstawie zdjęcia dowieść, na kogo czeka? :-)

  • 4. Data: 2005-10-29 20:17:20
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał
    > w wiadomości news:dk0ff8$3s5$2@node1.news.atman.pl...
    > No i jak na podstawie zdjęcia dowieść, na kogo czeka? :-)

    I czy w ogóle czeka (a może akurat tak sobie przystanął)... :-)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 5. Data: 2005-10-31 19:19:50
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    Wyglada to tak:

    Jezeli zdjecie bedzie w tlumie na ulicy nie na terenie prywatnym to
    spokojnie mozesz umiescic takie zdjecie nawet w gazecie
    i nie potrzebna jest tutaj zgoda tej osoby ani wlasciciela budynku. (chyba
    ze zrobisz podpis np. To ona zarabia na czarno, albo cos gorszego)
    Co innego jezeli zrobisz zdjecie a na nim tylko ONA nikog obok to juz
    gorzej.

    To jest tak... zawsze mozna powiedziec ze robilas zdjecie jakiegos budynk,
    sklepu itd...
    A ze tamta osoba tam stala to juz nie Twój problem.

    To taki przyklad z dziennikarstwa pewna kolezanka robila zdjecie nowego
    hotelu.
    Robila kilka fotek a na nich sporo ludzi. Zdjecie ukazalo sie ale co pozniej
    pewien
    facet wniósl sprawe do sadu poniewaz ON byl na tym zdjeciu z jakas (ladna
    dziewczyna w objeciu)
    nie na pierwszym planie ale uprzejmych osób nie brakuje i jakas sasiadka
    widziala,
    jego zycie leglo w gruzach ale to juz nie jej problem ani sprawa - sprawe w
    sadzie wygrala.

    Pozdrawiam
    Mariusz

    ps. na ulicy spokojnie mozesz robic w tlumie ludzi
    na terenie prywatnym juz gorzej jakiegos budynku, szkoly, sklepu wymagana
    zgoda wlasciciela
    wszystko zalezy od wielu czynników.

    -----
    Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
    http://www.szybykoberski.pl
    Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz, atrakcyjne ceny,
    wysylka szyb firma kurierska. - zapraszamy!

  • 6. Data: 2005-10-31 20:42:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz wrote:

    > na terenie prywatnym juz gorzej jakiegos budynku, szkoly, sklepu wymagana
    > zgoda wlasciciela

    Taaaak? Podstawę prawną poproszę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)