    From: jprogramista <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z umowy z TP S.A. Neostrada i kara 2.5k PLN
    Date: Thu, 13 Nov 2008 09:37:08 -0800 (PST)

    Witam,
    Mam nastepujacy problem prawny - od kilku lat bylem uzytkownikiem
    Neostrady TP na czas okreslony (glownie 24mies.), umowa ta ma to do
    siebie ze w jej ramach przyznawane sa ulgi dosc rozne teraz dla
    1024kbps to jest 166zl. We wrzesniu 2008r. miala miejsce u mnie awaria
    lacza, trwajaca okolo 22 dni (zgodnie z umowa maja 30 dni na naprawe).
    Dnia 30 wrzesnia 2008 postanowilem zrezygnowac z umowy, mialo to byc o
    tyle proste, ze nowa umowa przedluzajaca trwanie uslugi miala wejsc w
    zycie 1.10.2008, czyli jak zreszta mi powiedziano i w telepunkcie i na
    infolinii, zaplacilbym tylko kare umowna za miesiac pazdziernik, gdyz
    wejscie w zycie rezygnacji to 1 miesiac - pomyslalem, ze moge przystac
    na to i zlozylem rezygnacje 30.09, w ktorej to opisalem, ze rezygnuje
    z dniem 01.10 czyli z dniem wejscia w zycie nowej umowy.
    Dzis mamy 13.11 i otrzymalem pismo z TP S.A. do zaplaty 2578PLN z
    tytulu "INNE USLUGI I OPLATY 29.09.2008-30.09.2008 neostrada 512 -
    promocja startowa (zwrot ulgi)", teraz sie pytam o zasadnosc takiego
    uznania w ogole. Tak teraz mysle nowa umowa jest w formie aneksu
    (podpisana nieopatrznie w lipcu w dobrej wierze) do starej umowy i
    dlatego obowiazuje caly okres takze 2 poprzednie lata? W nowej umowie
    mam "Umowa zostaje zawarta na czas okreslony od 01-10-2008 do
    30-09-2010", odnosnie ulg jest punkt: "3) w zakresie miesiecznej
    oplaty abonamentowej w okresie promocyjnym, ulgi stanowia roznice
    miedzy miesieczna oplata abonamentowa, wlasciwa dla Opcji Uslugi w
    Umowie na czas okreslony lub nieokreslony, a miesieczna oplata
    abonamentowa, wlasciwa dla Opcji Uslugi w ofercie promocyjnej, za
    kazdy miesiac korzystania z Uslugi - wysokosc ulgi za jeden miesiac w
    momencie zawarcia Umowy wynosi 166,14zl."
    Wczesniej w telepunkcie powiedziano mi ze poniose tylko koszt 1
    miesiaca w moim przypadku 62zl + 166zl kary, natomiast na infolinii
    90zl za calosc, tymczasem FV przyszlo na 2.5k PLN.
    I teraz pytanie do Panstwa czy mozna cos z tym zrobic jeszcze, czy
    trzeba placic - moze moge przedstawic jakies inne dane z umowy, ktore
    cos pomoga?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Adrian

    PS. Przepraszam za chaos w wypowiedzi, ale troche mi sie cisnienie
    podnioslo po otwarciu koperty :)