eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja "wodoszczlnego" zegarka › Reklamacja "wodoszczlnego" zegarka
  • Data: 2003-06-04 07:39:55
    Temat: Reklamacja "wodoszczlnego" zegarka
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam :)

    Mam pytanko: na jakie przepisy mozna sie powolac w przypadku reklamacji
    zegarka jesli:
    - w wodoszczelnym zegarku zaparowała szybka
    - nastąpiło też odbarwienie paska w okolicy wyświetlacza (wstępnie wyglądało
    jakby cos rdzewiało w środku, byc moze ta rzecz została wymieniona a slady
    zostały)
    - z zegarkiem nie było polskiej instrukcji

    Zegarek zgłoszony w ramach gwarancji (po miesiącu użytkowania) - opinia
    serwisu:
    - zegarek uszczelniony
    - odbarwienia paska nie podlegaja gwarancji

    Niestety odbarwienie psuje wygląd zegarka, koleżanka odmówiła jego odebrania
    prosząc o wymiane paska lub zwrot pieniędzy.
    Tak jak napisałem przy zakupie nie otrzymała instrukcji w jezyku polskim,
    jedynie wczoraj (po prawie 2 miesiacach) pan jej wydrukowal jakas
    instrukcje.
    Jednak ani w jednej (polskiej) ani w drugiej (angielskiej) nie ma informacji
    iz kolor paska moze sie zmieniac - ulegac odbarwieniom.

    Macie jakies pomysly? Bo sprawa sie troszke przeciaga.

    Z góry dziekuje i pozdrawiam wszystkich grupowiczow
    Albercik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1