eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja na paragon i oczekiwanie na zakończenieReklamacja na paragon i oczekiwanie na zakończenie
  • Data: 2010-02-07 13:04:45
    Temat: Reklamacja na paragon i oczekiwanie na zakończenie
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, zakupiłem część w sklepie motoryzacyjnym, która następnego dnia
    po 40km rozleciała się w czasie jazdy. Oddałem do sklepu z paragonem,
    wypisaliśmy ze sprzedawcą reklamacje z opcją zwrotu gotówki (bo tego
    samego dnia jeszcze, naprawiłem problem częściami z innego sklepu) i mam
    niby czekać, aż sklep dostanie informacje o uznaniu reklamacji przez
    hurtownie, w której zakupili wadliwe elementy.

    Trwa to już ponad 5 tydzień. O ile nie są to duże pieniądze - drożej
    wyszło holowanie i cała zabawa z robieniem tego samego drugi raz, to
    dzwoniłem już dwa razy i sprzedawca ciągle mi wmawia, że może to trwać
    tak długo, aż hurtownia mu nie odpowie.

    Tak, to rzeczywiście wygląda?

    --
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1