-
1. Data: 2005-09-14 20:00:48
Temat: Rejestracja stowarzyszenia?
Od: "Joy" <d...@N...pl>
Przeglądałem już google. Z tego co na 1 rzut oka się zorientowałem to aby
zarejestrować stowarzyszenie to trzeba
a.. regulamin działalności, (w moim rozumieminiu statut?)
a.. lista osób uczestniczących w zebraniu założycielskim, zawierająca
podstawowe dane o osobach uczestniczących (dane dot. każdej osoby
uczestniczącej w spotkaniu winny zawierać: imię, nazwisko, adres
zamieszkania, datę urodzenia, obywatelstwo, własnoręczny podpis),
a.. informacja o siedzibie stowarzyszenia, (czy może być to dom prywatny?)
a.. informacja o osobie upoważnionej do reprezentowania stowarzyszenia na
zewnątrz.
Czy jeszcze coś jest wymagane podczas rejkestracji? Gdzie udać się z tym i
ewentualnie czy potrzebne jest jakies pismo typu. "Prosze o rejestracje
stowarzyszenie pod nazwa xyz? Czy załozenie stowarzyszenia wiąze sie z
ja,kimiś opłatami?!
Pytania dla niektórych może zbyt oczywiste no ale pierwaszy raz bede tego
dokonywał z racji tego, ze doświadczenie jeszcze mam małe to chciałem się
upewnic.
I na koniec jak wygląda potem np moment kiedy stowarzyszenie zechce
rozwiązać działalność? Czy takie stowarzyszenie dostaje wpis do ewidencji?
nip regon czy to tylko przy działalności gopodarczej? Czy stowarzyszenie
takie np może pobierać za reklame umieszoną na stronie iternetowej?!