eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot za fakturę korygującą › Re: zwrot za fakture koryguj?c?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Radek " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot za fakture koryguj?c?
    Date: Sat, 10 Jan 2004 16:04:29 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 57
    Message-ID: <btp7qd$307$1@inews.gazeta.pl>
    References: <btof81$6hf$1@inews.gazeta.pl>
    <100bay9tanot4$.mguz1niqw8od.dlg@40tude.net>
    <btoi9g$f96$1@inews.gazeta.pl>
    <wmceq22q1wxn$.1a62nt9jtjjb7$.dlg@40tude.net>
    <btok8j$lks$1@inews.gazeta.pl> <btol9v$p2p$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: kl88.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073750669 3079 172.20.26.236 (10 Jan 2004 16:04:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Jan 2004 16:04:29 +0000 (UTC)
    X-User: guepo
    X-Remote-IP: kl88.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:186785
    [ ukryj nagłówki ]

    Mieczyslaw <m...@o...pl> napisał(a):

    > Sat, 10 Jan 2004 10:48:31 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Radek napisał(a):
    >
    > > Faktury korygującej jeszcze nie posiadam,
    > > w hurtowni powiedzieli, że zostanie ona dopiero wystawiona, kiedy do nich
    > > przyjdę.
    > > Jeśli chodzi o sytuację zakupu, to była ona dość nietypowa.
    > > Kupowałem towar, w domu stwierdziłem, że w opakowaniu tego towaru po
    prostu
    > > nie ma. Po kilku wysłanych e-mailach i wykonanych telefonach m.in. do
    > > producenta, w tym po ostrzeżeniach, że opiszę całą sytuację w portalach i
    > > usenecie oraz straszeniu Policją z tytułu skierowania sprawy o oszustwo
    > > producent zgodził się wystawic hurtowni fakturę korygująca , a hurtownia
    mi.
    > > Zatem wydaje mi się, że przyjęcie zwrotu towaru nie było dobrą wolą
    hurtowni.
    >
    > > alke tak mi się wydaje, pewności nie mam.
    > >
    > > Radek
    > >>
    >
    > Co to znaczy, że "...tego towaru po prostu nie ma." - był inny czy w ogóle
    > w paczce nic nie było ?
    > Dlaczego w takim razie czekałeś aż póltora miesiąca z reklamacją?
    > A jak kupowałeś - bezpośrednio w hurtowni czy np.: przez przesyłkę
    > pocztową, kurierską itp?
    > Czy opakowanie było oryginalne - zabezpieczone przez producenta ?
    >
    > Jak widzisz wiele elementów jest tu ważnych - o których nic nie napisałeś -
    > żeby móc dać konkretną odpowiedź.
    >
    > Ale na podstawie tego co napisałeś :
    > Domyślam się, że w opakowaniu był inny nie zamówiony towar.
    > W takim przypadku - *o ile jesteś w stanie udowodnić co zamawiałeś* - mogą
    > ci zaproponować dostarczenie tego co zamawiałeś. Moim zdaniem w takim
    > przypadku *musisz* przyjąć *zamawiany* towar. Nie mogą cię natomiast zmusić
    > do odebrania czegoś innego.
    >
    > Mieczysław

    Dokładnie rzecz ujmując, w paczce była deska z odważnikiem, żeby zgadzała się
    waga paczki. Od spodu była przyklejona druga taśma (na pierwszy rzut oka było
    to niezuważalne). Na 90% towar został podmieniony u producenta. Paczka była
    kupowana bezpośrednio i po prostu przy odbiorze nie była rozpakowywana, bo
    nigdy by mi do głowy nie przyszło, że coś takiego mógłbym w paczce zastać.
    Nie czekałem z reklamacją, tego samego dnia pojechałem do hurtowni, ale cała
    sprawa wyjaśniała się pomiędzy mną, hurtownią, a producentem 1,5 miesiąca.

    Pozdrawiam

    Radek


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1