eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot za fakturę korygującą › Re: zwrot za fakture koryguj?c?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot za fakture koryguj?c?
    Date: Sat, 10 Jan 2004 12:34:06 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 35
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <btof81$6hf$1@inews.gazeta.pl>
    <100bay9tanot4$.mguz1niqw8od.dlg@40tude.net>
    <btoi9g$f96$1@inews.gazeta.pl>
    <wmceq22q1wxn$.1a62nt9jtjjb7$.dlg@40tude.net>
    <btok8j$lks$1@inews.gazeta.pl> <btol9v$p2p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.63.241
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1073734298 7566 81.210.63.241 (10 Jan 2004 11:31:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jan 2004 11:31:38 GMT
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.6.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:186764
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 10 Jan 2004 10:48:31 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Radek napisał(a):

    > Faktury korygującej jeszcze nie posiadam,
    > w hurtowni powiedzieli, że zostanie ona dopiero wystawiona, kiedy do nich
    > przyjdę.
    > Jeśli chodzi o sytuację zakupu, to była ona dość nietypowa.
    > Kupowałem towar, w domu stwierdziłem, że w opakowaniu tego towaru po prostu
    > nie ma. Po kilku wysłanych e-mailach i wykonanych telefonach m.in. do
    > producenta, w tym po ostrzeżeniach, że opiszę całą sytuację w portalach i
    > usenecie oraz straszeniu Policją z tytułu skierowania sprawy o oszustwo
    > producent zgodził się wystawic hurtowni fakturę korygująca , a hurtownia mi.
    > Zatem wydaje mi się, że przyjęcie zwrotu towaru nie było dobrą wolą hurtowni.
    > alke tak mi się wydaje, pewności nie mam.
    >
    > Radek
    >>

    Co to znaczy, że "...tego towaru po prostu nie ma." - był inny czy w ogóle
    w paczce nic nie było ?
    Dlaczego w takim razie czekałeś aż póltora miesiąca z reklamacją?
    A jak kupowałeś - bezpośrednio w hurtowni czy np.: przez przesyłkę
    pocztową, kurierską itp?
    Czy opakowanie było oryginalne - zabezpieczone przez producenta ?

    Jak widzisz wiele elementów jest tu ważnych - o których nic nie napisałeś -
    żeby móc dać konkretną odpowiedź.

    Ale na podstawie tego co napisałeś :
    Domyślam się, że w opakowaniu był inny nie zamówiony towar.
    W takim przypadku - *o ile jesteś w stanie udowodnić co zamawiałeś* - mogą
    ci zaproponować dostarczenie tego co zamawiałeś. Moim zdaniem w takim
    przypadku *musisz* przyjąć *zamawiany* towar. Nie mogą cię natomiast zmusić
    do odebrania czegoś innego.

    Mieczysław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1