  • Data: 2004-07-16 10:02:03
    Temat: Re: zwrot towaru w ciągu 7 dni
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cd88t1$idf$1@atlantis.news.tpi.pl:
    > Jak to jest z tym naprawdę? czy to mit? czy fakt?
    > Kupiłem notebook i jest niezgodny ze specyfikacją, a nie chce się
    > użerać z tą firmą, bo od początku coś nie szła na współpraca przy tym
    > zamówieniu. Noteboka używam 2 dni.
    > Stąd pytanie, czy mogę go oddać powołując się na zamówienie i
    > niezgodność z nim, czy można po prostu go oddać i już, bez podawania
    > przyczyn.

    nie możesz
    no chyba, że zakup "zdalny" - czyli internet lub poczta
    towar jest juŻ twój i nic nie zrobisz

    jeśli towar jest niezgodny ze specyfikacją to poczytaj

    USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    Dziennik Ustaw rok 2002 nr 141 poz. 1176

    i na tej podstawie składaj reklamację

    --
    pozdrawiam
    plusz