eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru - niezgodność z umowąRe: zwrot towaru - niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: franek <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru - niezgodność z umową
    Date: Thu, 15 Jun 2006 13:21:21 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 22
    Sender: f...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <e6rfrd$7ij$1@news.wp.pl>
    References: <e6p4j8$d8l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bfr254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1150370477 7763 83.28.55.254 (15 Jun 2006 11:21:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jun 2006 11:21:17 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <e6p4j8$d8l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:394635
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Wozniacki napisał(a):
    > Sytuacja: reklamowałem towar (wartość 460 PLN) na podstawie niezgodności z
    > umową. Reklamacja została uznana i towar odesłany (30 maja). Dzisiaj, 15
    > czerwca, sprzedawca stwierdza że niezadowala go stan w jakim towar został
    > zwrócony i zapowiada, że odesle mi go z powrotem.
    >
    > Oczywiście nie pytam, kto ma racje w sprawie stanu towaru (ja mam sumienie
    > absolutnie czyste - zwróciłem w stanie jak nowy); żadna ze stron nie jest w
    > stanie udowodnić drugiej, że w tym względzie ma rację. Natomiast interesuje
    > mnie prawny aspekt sprawy - czy sprzedawca ma prawo po 2 tygodniach zmienic
    > zdanie? Jak sie powinienem zachowac?
    >
    > Bardzo prosze o sugestie, o ile możliwe z podstawą prawną. Dziękuję i
    > pozdrawiam Grupę
    >
    > Piotr
    >
    >
    Zwróć się do rzecznika spraw konsumenta . Siedziba jest w każdym
    Starostwie w powiecie .Ma obowiązek ustawowym jest Ci pomóc.

    F.Z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1