    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot pieniedzy
    Date: Thu, 1 Aug 2002 10:11:18 +0200

    "Henryk100" <H...@s...pl> wrote in message
    news:ai8kas$q1j$1@news.telbank.pl...
    > Witam
    > jak to teraz jest ? , mozna zadac zwrotu pieniedzy za zakupiony towar ?.
    Tym
    > bardziej jak ma wady/uszkodzenia , ktore trzeba serwisowac albo po prostu
    > mnie nie zadowala . W sklepie proponuja mi isc do serwisu :-( a wczoraj
    > kupilem sprzet ( monitor)
    > Proponowalem wymiane na inny egzemplarz to jeszcze nei wiedza o zrobic :-(
    > szkoda slow
    > A zatem moge zadac kasy ? Sprzet kupilem n a firme ( faktura) , bez zadnej
    > umowy . I co wazne moze jest tez , gwarancja jest nie podpisana ani
    > wypelniona czyli chyba niewazna
    > Poradzcie cos bo spora kasa zostala wydana

    Jesli ma wady, to moze byc wymieniony na "wolny od wad", lub naprawiony.

    Proponuje wprowadzic przy wiekszych zakupach "zasade trzech nocy".
    Gdy zechce Pan cos drogiego kupic, postanowic, ze kupuje za dni
    i spokojnie z tym postanowieniem przespac sie 3 noce..
    Nie trzeba potem przy rezygnacji po pierwszej nocy prosic prawnikow o rade
    jak wywinac sie
    z pochopnej decyzji

    Boguslaw