  • Data: 2007-08-25 09:12:50
    Temat: Re: zwrot kaucji za wynejęty pokój -wcześniejsze zerwanie umowy
    Od: "ol" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I, niech zgadnę, zmusił jeszcze syna do podpisania grożąc żyletką?
    Nie zmusił, syn sam podpisał, nie czytał uważnie jego błąd. Ale jak
    przyjechaliśmy się wprowadzić to się okazało co to za właściciel. Siedział z
    jakimś 'kolegą' bo ustać na mógł taki był pijany. Ciężko będzie synowi w takich
    warunkach mieszkać, tym bardziej że tam koledzy właściela do nocy nieraz siedzą
    , nie mówiąć o innych rzeczach.
    Teraz chyba wiem, dlaczego właściciel wpisuje tak wysoką kaucję.