  • Data: 2013-01-29 15:14:54
    Temat: Re: zwolnienie z pracy z dniem...
    Od: witek <w...@i...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Iza wrote:
    > Prosze o pomoc.
    >
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
    > się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

    15 marca to piątek, więc od soboty jesteś wolna o ile ....

    bo tak naprawdę nie wiem co złożyłaś.

    a) czy złożyłaś wypowiedzenie umowy o pracę i obowiązuje cię okres
    wypowiedzenia, wiec tak naprawdę z pracodawcą rozstaniesz się za od 2
    tygodni do 3 miesiecy

    b) czy złożyłaś wniosek o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i czy
    pracodawca się zgodził i czy w tym wniosku było coś na temat "bez okresu
    wypowiedzenia

    bo w najgorszym wypadku wolna bez konsekwencji będzie dopiero 1 lipca, a
    wcześniej to z dyscyplinarką.