  • Data: 2021-02-03 22:59:51
    Temat: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alojzy Gąska g...@g...com ...

    > Nu a na ten przykład jak widzisz prowadzącą u kuraka z jakim logo
    > fundacji tefauenoskiej/polsatoskiej? Albo w druga stronę, u
    > prowadzącej w tefauenach jakie logo Ordo Luisów?

    Wystepowanie z logo innej stacji byłoby dziwne i nie wiem jaki miałby
    być tego cel. Wspomaganie fundacji innej stacji imo nie powinno byc zle
    widziane.
    Natomiast cała sytuacja wyglada troche takjakby czepiać się o rozmowe w
    Polsacie o Lidze Mistrzów która transmituje Canal+
    I mase innych wydarzen z których prawa do transmisji kupiła jedna
    stacja.
    Powiedziec ze to jest zenujace to nic nie powiedziec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.