  • Data: 2023-10-16 20:59:41
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2023 o 18:14, Shrek pisze:
    > Skoro nieparzysty bliźniak tak się obawiał tańców suwerena na grobie brata

    Ja nie wiem, czego on się akurat obawiał. To są moje przemyślenia.

    Głowy państw zazwyczaj chowa się w stolicy. W Krakowie chowano królów
    polskich, bo to była stolica. Nie znam na tyle Warszawy, by wskazać
    odpowiednie miejsce. Jestem jednak pewien, że jakieś godne by się
    znalazło. Ponieważ Lech KACZYŃSKI był pierwszym zmarłym Prezydentem RP
    to można było nawet na tym Placu Zwycięstwa postawić mauzoleum i sądzę,
    że Prezydentowi Warszawy by po prostu nie pasowało odmówić. Z tym że
    zupełnie co innego pochować Prezydenta RP w takim miejscu, a co innego
    pochować go na Wawelu, a na placu łupnąć "schody do nieba". Nie zdziwił
    bym się, gdyby władze Warszawy poczuły się nieco urażone pomysłem
    pochowania Prezydenta w Krakowie.
    --
    (~) Robert Tomasik