eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmuszenie do przywlaszczenia mieniaRe: zmuszenie do przywlaszczenia mienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmuszenie do przywlaszczenia mienia
    Date: Sat, 23 Mar 2013 19:31:21 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <kiksds$611$1@news.task.gda.pl>
    References: <514ded38$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1364063484 6177 95.50.150.117 (23 Mar 2013 18:31:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Mar 2013 18:31:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717522
    [ ukryj nagłówki ]

    destrojer wrote:
    > Co mam zrobić w następującej sytuacji:
    > Do końca ubiegłego roku prowadziłem serwis komputerów, w połowie
    > grudnia pewien facet przyniósł potrzaskanego laptopa, żeby sprawdzić
    > co da się z nim zrobić. Wyceniłem usterki, sprawdziłem co można
    > uratować z dysku, przekazałem tę informację telefoniczniej, a klient
    > powiedział że zgłosi się w sprawie odbioru sprzętu. Do stycznia nic
    > się nie działo, zadzwoniłem i napisałem do niego maila, znów obiecał,
    > że wkrótce się zgłosi, jednak nie było żadnego odezwu. W lutym to
    > samo. Wczoraj wysłałem mu ostatni raz wiadomość i szczerze mówiąc,
    > skoro komuś nie zależy na jego sprzęcie, to ja mam to gdzieś, ale nie
    > chcę być oskarżony o przywłaszczenie mienia. Sprzęt jest wart więcej
    > niż 250zł, więc groziłaby mi odpowiedzialność karna. Zrobiłem
    > wszystko co mogłem, nie wiem gdzie gość mieszka i przecież nie będę
    > robił za kuriera, mógłbym to wtedy ewentualnie wysłać za pobraniem.
    > Co robić? Sytuację komplikuje fakt, że zamierzam wyjechać niedługo z
    > kraju i mnie nie będzie.

    sprawdź jeszcze raz dobrze, napewno masz wewnętrzny regulamin serwisu w
    którym jest zapisane, że sprzet nie odebrany do 2 miesięcy ulega
    przepadkowi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1