  • Data: 2007-10-09 05:38:30
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnfgl73k.st2.joshua@tau.ceti.pl...

    >Wybacz, ale prawo ma być DLA ludzi, a nie przeciwko nim.

    Wybacz ale prawo tworzą ludzie. Tacy jak ty i ja. Poprzez swoich
    przedstawicieli zasiadających w sejmie ustaliliśmy, że za brak przy sobie
    perawa jazdy jest kara i policjant nie zezwoli na dalszą jazdę. Może również
    sholować auto.

    > A policjant jest od tego, żeby przede wszystkim chronić obywateli i im
    > pomagać, a nie od tego żeby zgnoić pod byle pretekstem.

    Nie zgnoił. Zrobił to do czego miał prawo przez nas, obywateli ustanowione.
    Podatnicy nie życzą sobie aby za ich pieniądze policjant zamiast efektywnie
    pełnić służbę , czekał na kolegę obywatela łamiącego prawo który mu kiedyś
    dowiezie prawo jazdy.

    --
    Pzdr
    Leszek