  • Data: 2003-05-01 10:01:27
    Temat: Re: zezwolenie na bron
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze to glupio odpowiadac na swoj post ale sytuacja poszla do przodu :)
    Znalazlem odpowiednia ustawe i po krotszej analizie niewiele zrozumialem - na
    poczatku jest wyraznie powiedziane za praktycznie kazdy ma prawo starac sie o
    zezwolenie (jezeli skonczyl 21 lat, nie byl karany, ma dobra opinie i wazne badania
    lekarskie i mnostwo innych rzeczy spelnionych) natomiast dalej jest wypisane ze
    prawo do posiadania broni palnej przysluguje m.in. pracownikom ochrony, zawodowym
    zolniezom, wlascicielow strzelnic itp. itd.
    Mam 29 lat, z zawodu jestem elektronikiem (niewiele to sie ma do ochroniarza).
    Ostatnio w moim rejonie zdarzylo sie wiele pobic i wlaman, kilkakrotnie zaczepiano
    mnie.
    Nie wiem czy podochodzi to pod informacje z ustawy ktora zezwala na posiadanie broni
    m.in. "ze wzgledu na miejsce zamieszkania osoby zainteresowanej" (co to znaczy?) -
    czy duza przestepczosc w moim rejonie wystarczy jako argument ?
    nie bylem karany, nie odbywalem sluzby wojskowej , nie przeprowadzalem jeszcze
    zadnych badan ale mysle ze ich wynik bedzie pozytywny (ogolnie wygladam na
    normalnego ;-) .

    Czy w takim wypadku mam jakies szanse na zdobycie zezwolenia ?