  • Data: 2005-01-16 13:47:36
    Temat: Re: zerwanie umowy zlecenia
    Od: "IT" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umowe zlecenie? A mama prowadzi dz. gosp? :)
    > Zarejestrowala zleceniobiorce w ZUS? :)

    No to ci panowie byli też u mnie
    W rozmowie rzeczywiscie sugerowali, że są z administracji
    zachwalali drzwi jako antywłaniowe , cena 800 zł .
    firma jest legalna ( prawie) , bo sprzedają na raty
    ja jestem z branży, więc lipę wykryłem po 2 sek (ale gadane mieli niezłe)

    sąsiedzi zamówili, i:
    cena przy montazu okazała sie 1600 zł
    a drzwi oczywiscie najzwyklejsze za 150zł z dykty
    klient mogł zrezygnowac, ale zadatek przepadał